Advanced search

63 search results

Page 1 out of 7 Pages

  • Entiteiten: Producten
    Answer: Producten worden gebruikt bij de in- en verkoop regels. Een verkoop regel definieert bijvoorbeeld welk product , in welk aantal, tegen welke prijs, met welke ...
  • Diensten aanmaken/wijzigen/beëindigen: Telefoonnummers toevoegen
    Answer:   Het is mogelijk om telefoonnummers toe te voegen aan een dienst. In de onderstaande afbeelding zie je dat de klant 21 telefoonummer heeft staan onder ...
  • Diensten aanmaken/wijzigen/beëindigen: Abonnementsregels maken
    Answer: Nadat een dienst is ingevoerd kunnen er zowel eenmalige als abonnementskosten worden gedefinieerd. Dit kan zowel vanaf de klantkaart via de tab Diensten als wel ...
  • Diensten aanmaken/wijzigen/beëindigen: Verkoop of inkoop regels wijzigen
    Answer: Wanneer er een mutatie van een inkoop- of verkoopregel gedaan moet worden. Kan dat op meerdere manieren. Bepalend is of dat de mutatie voor alle ...
  • Diensten aanmaken/wijzigen/beëindigen: Kostenplaatsen
    Answer: Het toevoegen van een kostenplaat aan een dienst, abonnement of telefoonnummer heeft voordelen.  Ze komen terug in diverse overzichten en kunnen gebruikt worden om facturen ...
  • Facturatie: 3.0 Factuur lay-outs inrichten
    Answer: De factuur lay-out bepaalt hoe de factuur eruit ziet. De portal geeft je de verschillende mogelijkheid om een factuur in te richten. Er is een ...
  • CDR's: Mobiele bedrijfsbundels Voiceworks
    Answer: Bij Voiceworks kan gebruik gemaakt worden van bedrijfsbundels voor mobiele data. Hiermee kunnen alle abonnementen in dezelfde bundel, data met elkaar “delen”. In de praktijk ...
  • CDR's: Verbruik in de portal
    Answer: Inhoudsopgave Inleiding Bundels Gesprekstotalen Gesprekken Inleiding Er zijn diverse manieren om het verbruik te bekijken in de portal. Bundels Via Rapportage/Verbruik/Bundels kan een overzicht van het bundelverbruik van een specifieke maand worden ...
  • Dealer en commissiebeheer: Dealers instellen
    Answer: Dealers instellen Om een dealer te kunnen aanmaken zal het klanttype Dealer aanwezig moeten zijn in de portal. Controleer dit via Mijn profiel/Instellingen/Klanttypen, is deze niet aanwezig ...
  • Dealer en commissiebeheer: Commissie profiel
    Answer:  Commissie profiel Een commissie profiel geeft aan welke commissie van toepassing is. Iedere Reseller kan zelf commissie profielen aanmaken. In de commissie profielen wordt bepaald welke ...

The most popular searches are: