General information
This entry is in revision and can not be displayed.Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-02-06 15:59
Only in Dutch
At this moment, the knowledgebase is only available in the Dutch language. Our apologies for the inconvenience.
Author: Jeroen Beekhof
Last update: 2020-04-17 10:22
This entry is in revision and can not be displayed.Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-02-06 15:59
Abonnementen pagina
This entry is in revision and can not be displayed.Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-03-21 09:02
Pakketten
Doel
Middels de pakketten functionaliteit is het mogelijk om samengestelde pakketten te factureren. Deze pakketten bevatten bestaande verkoopregels, maar worden getoond als 1 of meerdere pakketten aan de klant. Verkoopregels die overblijven of waar geen pakket meer van gemaakt van konden worden kunnen los van de pakketten alsnog gefactureerd worden. Dit biedt de mogelijkheid om bijvoorbeeld om verschillende typen werkplekken te verkopen, maar de losse onderdelen te verwerken zoals gewend is.
De berekening van de pakketten gebeurd volledig geautomatiseerd op de achergrond. Daarnaast biedt de module de mogelijkheid om met prioriteiten te werken zodat meerdere type pakketten op prioriteit afgewerkt kunnen worden. Daarnaast is het mogelijk om dit op specifieke klanten toe te passen of de hele klantenbase
Configuratie
Locatie
De configuratie van de pakketten is terug te vinden onder de pakketten tegel op de instellingen pagina.

Producten
Maak allereerst de verkoopproducten aan welke gekoppeld dienen te worden aan de verkoopregels welke de pakketten zullen gaan representeren. Dit doe je op de bekende plek onder producten.
Pakketten defeninieren
Open de tegel pakketten en klik op ' Toevoegen' om de pakketten te definieren

1. Naam
Kies een naam ter verduidelijking welk pakket het betreft.
2. Prioriteit
De prioriteit bepaalt in welke volgorde de pakketten toegepast worden. Dat wil zeggen dat wanneer producten in meerdere pakketten voor kunnen komen deze op basis van de prioriteit toegepast worden. Een lager getal betekend een hogere prioriteit.
3. Leverancier
Voor ieder pakket wordt een aparte dienst gemaakt. Deze dienst wordt voorzien van een leverancier welke hier kiesbaar is.
4. Product
Kies het verkoopproduct welke aan de verkoopregel gekoppeld wordt. Hierop zal de omzet gerapporteerd worden en bepaalt tevens de uitsturing qua grootboekrekeningnummer voor de export naar de het boekhoudsysteem.
5. Startdatum
De ingegeven startdatum bepaalt vanaf welke moment de pakketten automatisch berekend moeten worden. Let op dit bepaalt niet de startdatum van het abonnement
6. Drempeldagen
Het komt natuurlijk voor dat niet alle in- en verkoopregels op hetzelfde moment binnen komen. Dit kan effect hebben op de creatie van de pakketten. Definieer hier de drempeldagen waarbinnen de pakketten mogen muteren zonder effect op de facturatie.
Binnen de drempeldagen zullen er geen nieuwe verkoopregels gecreëerd worden om verschillende mutaties te factureren. Enkel de bestaande regel wordt aangepast naar het nieuwe aantal.
7. Producten in het pakket
Bepaal hier welke verkoopproducten aanwezig moeten zijn om een pakket te creëeren.
Main product
Het systeem zal afhankelijk van de aantallen producten een pakket verkoopregel aanmaken. Standaard kijkt het systeem naar het hoogste aantal van de producten die in aanmerking komen en zal de overblijvende producten los blijven factureren. Echter middels een main product is aan te geven dat het main product leidend is voor het aantal pakketten ongeacht of een 'niet' main product een lager aantal heeft. Het aantal pakketten zal dus altijd het aantal hebben van het main product.
Toepassen van pakketten
Het systeem kijkt ééns per uur of er pakketten gemaakt kunnen worden en zal dit dan ook ééns per uur toepassen. Indien eerder resultaat gewenst is, kan per klant een handmatige synchronisatie gestart worden. Open hiervoor de betreffende klantkaart, ga naar 'MEER' en kies voor 'Pakketten Synchroniseren'

Weergave
Reseller
Op de klantkaart wordt berekening getoond door het oorspronkelijke vs het nieuwe aantal te geven. Dit zie je terug op de regels met producten die in een pakket zitten. Indien een aantal hoger dan 0 is, gaat deze apart gefactureerd worden tegen het nieuwe aantal.
Onderstaand resultaat zal het volgende gaan factureren
1x Backup 24/7
1x Service en support
7x Werkplek Premium

Eindklant
Voor de eindklant zullen in het eindklantportaal enkel de netto resultaten getoond worden, na aftrek van de pakketten

Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-09-30 10:32
default
This entry is in revision and can not be displayed.Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-11-04 11:32
Motto
This entry is in revision and can not be displayed.Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-11-04 12:56
Comgate
Help-pagina voor het Verwerken van Inkoopfacturen - Comgate
Wat heb je nodig?
Om de inkoopfacturen van Comgate te verwerken, heb je het volgende nodig:
- Abonnementen export van Comgate
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het account bij Comgate
- API-gegevens t.b.v. de CDR’s
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op de portal van Comgate via Comgate Portal te bereiken op https://comgate-iot.jasperwireless.com/provision/ui/terminals/sims/sims.html
- API-gegevens: Op te vragen bij Comgate. Dit betreft een eenmalige actie.
Hoe verwerk je de factuur?
1. Download de Export
- Ga naar Comgate Portal en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
- Navigeer naar Devices -> Filters en zorg dat alle mogelijke opties aangevinkt staan.

- Navigeer naar de sectie voor Devices en ga naar Actions -> Export om de weergegeven data te exporteren.

2. Verwerk de Factuur
- Zorg ervoor dat geïmporteerde factuurregels uit voorgaande facturen verwerkt zijn.
- Upload de export bij de inkoopfactuurcontrole te vinden onder het Imports menu.
3. Verwerk de Regels
- Vul incomplete data aan en verwerk vervolgens de zgn. “data clean” regels.
- Het systeem zal op basis van de gegevens uit de export diensten op de betreffende klanten aanmaken. Tevens zullen de nummers toegevoegd worden voor de verwerking van de gesprekskosten.
- Er zullen in- en verkoopregels aangemaakt worden onder geïmporteerde factuuregels.
Bijzonderheden
- Het bestand bevat geen financiele info, maar maakt regels aan met prijzen obv en productplan. Dit geldt voor zowel in- als verkoopproducten
Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-11-04 14:33
Altaro
Help-pagina voor het Verwerken van Altaro
Wat is benodigd
- Usage details export
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het Hornet security portaal
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het Hornetsecurity portaal van Altaro te bereiken op
Hoe verwerk je de export?
1. Download de Export
- Ga naar het Altaro Portaal en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
- Navigeer naar Usage Details

- Download het billing report

2. Verwerk de export
- Zorg ervoor dat geïmporteerde factuurregels uit voorgaande facturen verwerkt zijn.
- Upload de export bij de inkoopfactuur controle te vinden onder het Imports menu.
3. Verwerk de Regels
- Vul incomplete data aan en verwerk vervolgens de zgn. “data clean” regels.
- Het systeem zal op basis van de gegevens uit de export een dienst aanmaken per klant.
- Er zullen in- en verkoopregels aangemaakt worden onder geïmporteerde factuuregels. Dit wordt gedaan op basis van de aantallen in de export. de prijzen worden bepaald op basis van de prijzen die opgenomen zijn in een productplan. Bij een eerste import is het belangrijk eerst 1 regel te verwerken door op het groene vinkje van een data clean regel te klikken. Er wordt nu een in- en verkoopproduct aangemaakt. Deze producten kunnen vervolgens voorzien worden van een prijs, waarna de overgebleven data clean regels verwerkt kunnen worden tegen de juiste prijzen.
- Verwerk maandelijks het bestand om mutaties bij te werken en eventueel missende regels te beëindigen
Bijzonderheden
- Het bestand bevat geen financiele info, maar maakt regels aan met prijzen obv en productplan. Dit geldt voor zowel in- als verkoopproducten
Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-11-04 15:25
VoIPGRID
Help-pagina voor het Verwerken van VoIPGRID
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het VoIPGRID portaal
- Export gefactureerde diensten (maandelijks)
- Export calls (maandelijk)
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het VoIPGRID portaal
Hoe verwerk je de export?
1. Download de Export
- Ga naar het VoIPGRID Portaal en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
- Navigeer naar Partneraccount -> Facturatie -> Gefactureerde diensten
- Selecteer de juiste periode bij Van en Tot en met en download het bestand

2. Verwerk de export
- Zorg ervoor dat geïmporteerde factuurregels uit voorgaande facturen verwerkt zijn.
- Upload de export bij de inkoopfactuur controle te vinden onder het Imports menu.
3. Verwerk de Regels
- Vul incomplete data aan en verwerk vervolgens de zgn. “data clean” regels.
- Het systeem zal op basis van de gegevens uit de export diensten met telefoonnummers aanmaken op de betreffende klant.
- Er zullen in- en verkoopregels aangemaakt worden onder geïmporteerde factuuregels.
- Verwerk maandelijks het bestand om mutaties bij te werken en eventueel missende regels te beëindigen
CDR gegevens
Volg onderstaande stappen om tot het juiste bestand te komen. Download de export en stuur deze ieder begin van de maand naar support@resalepartners.nl


(De)Selecteer de volgende onderdelen
- Kies de juiste hele periode
- Kies voor in- of verkoopprijzen. (Dit is afhankelijk van hoe de koppeling opgeleverd is)
- Vink alles uit bij Totaliseer op en kies Opslaan

Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-11-04 16:38
Dean
Help-pagina voor het Verwerken van Gamma / Dean
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het gammacommunications portaal
- Export CSV factuur
- Export Gesprekken
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het Gammacommunications wholesale portaal via https://wholesale.gammacommunications.nl/#/auth/login
Hoe verwerk je de export?
1. Koppel ongekoppelde klanten
- Klanten in het gammacommunications portaal dienen gekoppeld te zijn aan het klanten in het resalepartners portaal. Indien er ongekoppelde klanten zijn wordt er een melding weergegeven onder taken in het Resalepartners portaal. Deze kunnen vervolgens gekoppeld worden op de Gamma instellingen pagina.

2. Geimporteerde regels verwerken
- De Gamma importer controleert dagelijks of er nieuwe regels bij gekoppelde klanten staan. Daarnaast worden ook de reeds geïmporteerde abonnementen gecontroleerd op mutaties. Hier zullen geimporteerde factuurregels voor aangeboden worden op de bekende plek onder het taken menu
3. Eenmalige regels importeren
- Een bepaalde set aan eenmalige factuurregels wordt niet automatisch aangeboden via de automatische koppeling. Hiervoor is het noodzakelijk om de inkoopfactuur te uploaden in het portaal.

Navigeer naar imports -> Dean import en upload de csv bijlage. Verwerk vervolgens de geïmporteerde factuurregels

CDR gegevens
CDR gegevens kunnen maandelijks automatisch aangeleverd worden door in het Gammacommunications portaal een user aan te maken op support+[resellernaam]@resalepartners.nl. Vervolgens moet onder de contactgegevens worden aangegeven dat de gebruiker facturen mag ontvangen.

Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-12-03 15:10
NG Blu
Help-pagina voor het Verwerken van NG Blu
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het infraorders portaal
- Export CSV abonnementspecificatie
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het infraorders portaal via https://infraorders.nl
Hoe verwerk je de export?
1. Download de export
- Navigeer naar infraorders.nl en download de abonnementspecificatie van de laatste factuurperiode

2. Export verwerken
- Ga naar Imports -> inkoop factuur controle en upload het bestand. Zodra de verwerking gereed is dient de factuur gecontroleerd te worden op incomplete regels. Vul deze regels aan door per regel op het loepje te klikken en de data te verwerken. Verwerk vervolgens de geïmporteerde factuurregels
Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-11-13 15:59
Businesscom
Help-pagina voor het verwerken van Businesscom
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het businesscom portaal
- Export CSV factuur
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het Businesscom Myconnect portaal via https://www.businesscom.nl/index.php?subject=247&t=login&goto=%2Fshop%2Fmyconnect%2F
1. Download export
Kies in de My-Connect Portal de optie Facturen/Downloads

Selecteer vervolgens bij de export instellingen (1) de noodzakelijke velden en klik op bewaren (eenmalige actie).
Vervolgens kan de inkoop maandfactuur iedere maand bij 2 worden gedownload.
Hanteer de volgende volgorde van beschikbare velden
- A : Factuurdatum
- B : Factuurnummer
- C : Onze Klantreferentie
- D : Uw Klantreferentie
- E : ProxyId
- F : Klant
- G : Hoofdvestiging
- H : Onze Contractreferentie
- I : Uw Contractreferentie
- J : Regelnummer
- K : Artikelcode
- L : Omschrijving
- M : Aantal
- N : Prijs
- O : Regelbedrag
- P : Periode
- Q : Kosttype
2. Verwerk de inkoopfactuur
Upload de file bij imports -> inkoopfactuur controle
CDR gegevens
CDR gegevens worden automatisch opgehaald via de API van Businesscom. Om het verbruik aan de juiste klant te koppelen dienen de telefoonnummers bekend te zijn op een dienst van de betreffende klant. Diensten worden aangemaakt vanuit de inkoopcontrole door de inkoopfactuur te verwerken. Voor de nummers dient er een koppeling gelegd te worden tussen het klantnummer van businesscom en de dienst van de betreffende klant.
In het portaal wordt weergegeven welke cdrs niet aan een klant gekoppeld kunnen worden. Dat wil zeggen dat er geen dienst is gevonden in het portaal, welke het bellende nummer bevat van de CDR. Onder taken - Cdrs waarvan de klant niet gevonden ko worden wordt weergegeven over welke klanten en nummers dit betreft.

1. Zoek de klant op waar het bellende nummer bij hoort
2. Kopieer de zgn. Customer ID en zoek de SIP Trunk dienst op van de betreffende klant.
3.Plak dit gekopieerde Customer ID op de leverancier referentie van de dienst.

Author: Jory de Haardt
Last update: 2025-05-13 11:05
Also
Help-pagina voor het Verwerken van Also
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor de Also marketplace
- Export CSV abonnementspecificatie
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
Hoe verwerk je de export?
1. Download de export
- Navigeer naar marketplace.also.nl om de export te downloaden

2. Export verwerken
- Ga naar Imports -> inkoop factuur controle en upload het bestand. Zodra de verwerking gereed is dient de factuur gecontroleerd te worden op incomplete regels. Vul deze regels aan door per regel op het loepje te klikken en de data te verwerken. Verwerk vervolgens de geïmporteerde factuurregels
Author: Jory de Haardt
Last update: 2024-11-19 11:22
Eset
Help-pagina voor het Verwerken van ESET
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het ESET MSP portaal
- Export license usage report
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het Eset msp portaal via https://msp.eset.com
Hoe verwerk je de export?
1. Download de export
- Navigeer naar msp.eset.com en download het license report van de laatste factuurperiode

2. Export verwerken
- Ga naar Imports -> inkoop factuur controle en upload het bestand. Zodra de verwerking gereed is dient de factuur gecontroleerd te worden op incomplete regels. Vul deze regels aan door per regel op het loepje te klikken en de data te verwerken. Verwerk vervolgens de geïmporteerde factuurregels
Author: Jory de Haardt
Last update: 2025-04-29 14:22
Transip
Help-pagina voor het Verwerken van Transip
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het Transip portaal
- API keypair
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het Transip portaal via https://cp.transip.nl/nl
Congifuratie koppeling
1. Maak een keypair aan
- Login op het portaal en navigeer naar de instellingen pagina

API instellingen
Ga op de instellingen pagina naar het tabblad API en maak een nieuw keypair aan door een label in te voeren. De benaming van het label is volledig willekeurig en werkt enkel als herkenning in het transip portaal.

IP Whitelist
Voeg de volgende ip adressen toe aan de whitelist voor extra security
Configuratie portaal
Ga naar de instellingen in het ResalePartners portaal en open de Transip tegel
Voeg vervolgens de gebruikersnaam toe waarmee ingelogd wordt in het transip portaal. Daarnaast de gehele key welke begint met de tekst "-----BEGIN PRIVATE KEY-----" en eindigt met "-----END PRIVATE KEY-----" Ook deze tekst dient ingevoerd te worden.

Verwerking inkoopfactuur
Het systeem zal 2x per dag via de API controleren of er nieuwe inkoopfacturen gevonden kunnen worden en deze tonen onder Imports -> Inkoopfactuur controle
Author: Jory de Haardt
Last update: 2025-05-01 15:35
Copaco
Help-pagina voor het Verwerken van Copaco
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het Copaco Cloud portaal
- API key
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het Copaco Cloud portaal via https://copaco.cloud/
Congifuratie koppeling
1. Maak een API key aan
- Login op het portaal en navigeer naar de instellingen pagina

Klik op API beheer en druk in de rechterboven hoek op sleutel aanmaken. Let op dat een production key vereist is en dat enkel de drie vinkjes onder Billing API aan staan
Configuratie portaal
Ga naar de instellingen in het ResalePartners portaal en open de Copaco tegel
Voeg vervolgens de API key toe. Het is eventueel mogelijk om 2 cloud portalen te koppelen

Verwerking inkoopfactuur
Het systeem zal 2x per dag via de API controleren of er nieuwe inkoopfacturen gevonden kunnen worden en deze tonen onder Imports -> Inkoopfactuur controle. Zowel de inkoopfactuur als verkoopfactuur worden opgehaald. Vervolgens worden de regels aan elkaar gekoppeld zodat ook de verkoopprijzen uit het Copaco Cloud portaal gehanteerd kunnen worden.
Author: Jory de Haardt
Last update: 2025-05-01 15:54
Red Cactus (Bubble)
Help-pagina voor het Verwerken van Red Cactus (Bubble)
Wat is benodigd
- Toegang tot de Red Cactus Webportal
- Billing export (Resale Partners)
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het Red Cactus via portaal https://portal.eu.redcactus.cloud/login
Hoe verwerk je de export?
1. Download de export
- Navigeer naar Billing -> Exports en kies voor create export. Selecteer de gewenste periode en kies als type Resale Partners.

2. Export verwerken
- Ga naar Imports -> inkoop factuur controle en upload het bestand. Zodra de verwerking gereed is dient de factuur gecontroleerd te worden op incomplete regels. Vul deze regels aan door per regel op het loepje te klikken en de data te verwerken. Verwerk vervolgens de geïmporteerde factuurregels
Wist je dat Red Cactus ook met Resale Partners geïntegreerd kan worden?
Ga voor meer info naar
Author: Jory de Haardt
Last update: 2025-05-09 09:47
DattoRMM
Help-pagina voor het downloaden DattoRMM data
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het Datto Dashboard portaal
- Export CSV data
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
1. Hoe exporteer je de data?
1. Klik in de navigatiebalk op Sites

2. Klik op All Sites

3. Klik op de blauwe knop met de drie stippen

4. Klik op Export all rows to CSV

5. Klik op Confirm

Author: Thomas
Last update: 2025-07-16 15:14
Datto Kaseya
Help-pagina voor het downloaden Datto Kaseya data
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het Datto Kaseya portaal
- Export Excel data
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
1. Hoe exporteer je de data?
1. Klik in de navigatiebalk op Billing en ga naar Invoices.

2. Klik op de Excel knop om de data te downloaden. Deze Excel file is standaard corrupt. Deze moet geopend worden en vervolgens opgeslagen worden als xlsx bestand.
Author: Thomas
Last update: 2025-07-21 15:37
Ingram Micro
Help-pagina voor het verwerken van Ingram Micro data
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het Ingram Micro portaal
- Report de gefactureerde diensten (maandelijks)
Waar vind je deze informatie?
De benodigde instellingen zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het Ingram Micro portaal
Hoe stel je de Report in?
1. Schedule de report
- Ga naar het Ingram Portaal en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
- Navigeer naar Rapporten-> Cloudrapportage en open het Schema tabblad.
- Klik op Schedule Report en neem de instellingen uit de screenshot over.

Author: Thomas
Last update: 2025-08-04 09:44
Pax8
Help-pagina voor het verwerken van Pax8
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het Pax8 portaal
- Export CSV factuurbijlage
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
1. Hoe exporteer je de data?
1. Navigeer naar Billing
Download de csv bijlage van de in te lezen factuurdata

Author: jory
Last update: 2025-08-20 11:17
Huntress
Help-pagina voor het Verwerken van Huntress (EDR)
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor de Huntress billing portal
- Export csv
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op de billing portal via
Hoe verwerk je de export?
1. Download de export
- Kies voor "Billing & invoices"

Open de laatste factuur

Klik op het het blauwe drop-down menu en kies voor csv

2. Export verwerken
- Ga naar Imports -> inkoop factuur controle en upload het bestand. Zodra de verwerking gereed is dient de factuur gecontroleerd te worden op incomplete regels. Vul deze regels aan door per regel op het loepje te klikken en de data te verwerken. Verwerk vervolgens de geïmporteerde factuurregels
Author: Jory de Haardt
Last update: 2025-09-09 09:07
DSD
Help-pagina voor het Verwerken van DSD europe
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het Dsd portaal
- Export actieve contracten
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het DSD reseller portaal via https://www.dsdeurope.nl
Hoe verwerk je de export?
1. Download de export
- Navigeer naar Sales management -> actieve contracten en scroll naar beneden
- Klik vervolgens op Rapport maken

2. Export verwerken
- Ga naar Imports -> inkoop factuur controle en upload het bestand. Zodra de verwerking gereed is dient de factuur gecontroleerd te worden op incomplete regels. Vul deze regels aan door per regel op het loepje te klikken en de data te verwerken. Verwerk vervolgens de geïmporteerde factuurregels
Author: Jory de Haardt
Last update: 2025-09-09 09:12
UNET (Eurofiber)
Help-pagina voor het Verwerken van UNET
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor de UNEXT portal
- Voor toegang tot het portaal is IP whitelisting vereist aan de zijde van UNET
- Export factuurspecificatie
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het UNEXT portaal
Hoe verwerk je de export?
1. Download de export
- Navigeer naar https://uconnext.unet.nl/invoices/list

Open de laatste factuur door op het factuurnummer te klikken

Kies voor Export om de factuurdetails in excel te exporteren
2. Export verwerken
- Ga naar Imports -> inkoop factuur controle en upload het bestand. Zodra de verwerking gereed is dient de factuur gecontroleerd te worden op incomplete regels. Vul deze regels aan door per regel op het loepje te klikken en de data te verwerken. Verwerk vervolgens de geïmporteerde factuurregels
Author: Jory de Haardt
Last update: 2025-09-12 10:01
Go-trex
Help-pagina voor het downloaden Go-trex data
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het Go-trex portaal
- Export CSV data
1. Hoe exporteer je de data?
1. Klik in de navigatiebalk in het Go-trex portaal op 'Mijn facturen'.

2. Klik op het menu met de drie puntjes om de data te downloaden.

Author: Thomas
Last update: 2025-10-01 09:58
NinjaRMM
Help-pagina voor het downloaden van NinjaRMM data voor inkoopcontrole
Wat is benodigd
- Toegang tot de leveranciersportal: inloggegevens voor het NinjaOne portaal
- Export CSV data
Waar vind je deze informatie?
De benodigde documenten zijn beschikbaar via:
- Leveranciersportaal: Log in op het NinjaOne rmm portaal via https://www.ninjaone.com/nl/login/
1. Hoe exporteer je de data?
1. Klik in de navigatiebalk op Apparaten

2. Klik op Exporteren en kies voor "Exporteren met alle apparaatgegevens"

Author: Thomas
Last update: 2025-11-11 09:19